Klachtenafhandeling 2017-10-05T21:39:35+00:00

Klachtenafhandeling

Als u een klacht hebt over de afhandeling van een verzoek, over gebrekkige informatie over de wijze van onze dienstverlening of onze werkwijze in het algemeen, verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren.

Na ontvangst van uw klacht nemen wij binnen 3 werkdagen contact met u op. Wij streven ernaar uw klacht binnen 10 werkdagen inhoudelijk en naar tevredenheid af te handelen.

Uw klacht wordt door de directie vertrouwelijk behandeld. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) waar wij zijn aangesloten. De contactgegevens van Kifid zijn:

Postbus 93275
2509 AG Den Haag
Tel. 0900-3552248 (€ 0,10 per minuut)
Website: www.kifid.nl

Heeft u een vraag of wilt u ons een bericht sturen? Mail ons dan met het onderstaande formulier.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Route

Contact

Pa Verkuijllaan 16
1171 EE Badhoevedorp
T: +31 (0)20-6595952
E: info@dgbnet.nl

Volg ons op Facebook