Schade melden2019-01-29T11:14:05+02:00

Schade melden

Wat vervelend dat u schade heeft. Wij gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk samen met u op te lossen. Zorg ervoor dat u maatregelen neemt om de schade zoveel mogelijk te beperken. U kunt de schade op verschillende manieren bij ons melden:

Telefonisch

Belt u ons op telefoonnummer 020-6595952 en dan bespreken we aan de hand van de schade wat u het beste kan doen.

020-6595952

Via email

Stuurt u een e-mail met een toedracht omschrijving en indien aanwezig aankoopnota, herstelofferte en foto’s van de schade naar schade@dgbnet.nl; u ontvangt binnen 1 werkdag bericht.

Via de verzekeringsapp

De VerzekeringApp (als je hierop klikt dat je naar www.verzekeringapp.nl gaat )
LET OP, Alleen voor verzekerden bij NH1816!
Hiermee heeft u inzage in al uw polisgegevens en kunt u direct uw schade melden. De app is gratis te downloaden in de App Store of Google Playstore.

Online schadeformulier

Het online schadeformulier onderaan deze pagina. Met dit formulier geeft u ons een eerste indicatie van het soort schade. Verder zorgen wij dat u binnen 1 werkdag bericht krijgt met verdere informatie over de afhandeling van uw schade.

Heeft u nog vragen?
Bel ons gerust tijdens kantooruren op telefoonnummer 020-6595952.
Is het mogelijk om in plaats van de bolletjes hierboven pictogrammen zoals ongeveer hieronder te doen?

Schadeformulier

  • Uw gegevens

  • We bellen je graag terug om een afspraak met je maken.
  • Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
    Als u foto's of documenten bij de hand heeft kunt u deze hieronder uploaden. Het aanleveren kan ook op een ander moment.

Route

Contact

Pa Verkuijllaan 16
1171 EE Badhoevedorp
T: +31 (0)20-6595952
E: info@dgbnet.nl

Volg ons op Facebook